میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

حلوای کارشناسی!

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۴۰ ب.ظ
عصری حلوا پختم،حلوای کارشناسیمو!:-D

جدی میگما!:-)
  • دختر خوب

نظرات  (۱)

  • عکاس باشی
  • الان چه حسی داری؟!
    باید خوشحال شد یا ناراحت؟
    پاسخ:
    الان یه حالیم...
    چون از اول وقتی خودموشناختم تو درس بودم و تو کتاب...
    سر کارشناسی ارشد انقدر فکر کردم که بخونم یا نخونم ترکیدم...لحظات آخر که گفتم باشه حالا یه کنکوری میدیم...
    سابت قفل شد...از هر کس پرسیدم گفت خوب کاری کردی...ارشد خونده هاشم بیکارن...حالا سال دیگه بده...
    میدونی چون این تصور هست که زن ظریفه ضعیفه تو محیط کار خسته میشه کار خونه هست همه ی همسرا اجازه نمیدن که همسرشون انقدر خودشو خسته کته یا محدودش کنن به همین دلیل و اینکه میبینم که همه ی خانمها درگیر ظاهرشونن و شدن یه مشت .....و استعدادها و توانایی هاشونو ندیده میگیرن و میشینن خونه...توی خونه حداقل احترامشون حفظ میشه وبهشون بهطون نمیزنن و...
    اگر همه دنیال کارهای خوب و در شان بودن دلم برای درس خونده های بیکار نمیسوخت..حالا میخواد ارشد داشته باشه میخواد فوق دیپلم یا حتا دکترا...!
    مردها چه درس خونده چه درس نخونده هدفشون کاره...!زنها از سر ناچاری هدفشون کار میشه...!

    نمیدونم چمه...فقط میدونم خوب نیستم...از ارزوهام زدم...
    افتاده بودم رو قلتک ولی یه لحظه رومو برگردوندمو افتادمو له شدم...!
    :|


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">