میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

ماگ بنفش!

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱ ب.ظ
ی ماگم نداریم،ی دو تا پست باکلاس بزنیم باش!
ی لیوان سیاه دسته دار سفال گلگلی دارم،قبوله؟;)

بچها دعا کنید،برام دعا کنید!
  • دختر خوب

نظرات  (۷)

  • میچکا بانو
  • سفال ک خیلی خوبه ^_^

    ان شا الله ک مشکلت حل میشه 
    پاسخ:
    اهم:)))))
    ممنون!
  • سید احمد برقعی
  • دعا کنید ها رو توی همون درباره ی همه چی بذارید بهتره
    کوتاه نوشتن خیلی خوبه
    به شرطیکه با خوب نوشتن جمع بشه.
    با این حال چند روزی دنبالتون می کنم ببینم دنباله دار هستید یا نه.
    پاسخ:
    یهو پیش اومدن!ادمی نیستم که مشکلاتمو به کسی بگم و ازشون چاره بخوام!
    ولی چشم...

    بعله....حالا چطورم!
    مریدی از مریدا هستین یا نوچ؟!:)
  • صآب خونـِ
  • ما همـ بریم یه ماگـ بخریم دوتا پست باهاش بسازیمـ خخخخ
    پاسخ:
    اختیار دارید نفرمایید...
    شما بی ماگم پیداست آدم کتاب بخونو و نویسنده ی خوبی هستین!
    :)
    نه 
    بهترین چیز  استکان و نعلبکی های کوچک  خودمان است .

    پاسخ:
    اتفاقن مامانمم دوست داره!:)
    جونشسو همیناستکان نعلبکیاش....

    منم باب اسفنجی دارم.قبوله؟D:

    قسمت بالای وبلاگ سمت چپ
    کامنت های شما:)
    پاسخ:
    قبوله:)
    دیدم!ولی تک تک باز باشه بهتره!ممنون!
    مثلن در مورد زبان سوم یا در مورد منظره ی روبروت یا هر چیز دیگه ای جدا جدا نظر بذارم بهتره!
    چون دیر به دیر میرسم بیام !اگه برا کلش بخوام یه دونه بذارم یه جوریه!
    حالا که دقت میکنم میبینم بسته شده.درستش میکنم:)
    چه خوب که جوابتو خوندمD:
    پاسخ:
    ممنون!

    جنوبی یا شمالی؟!
    آرزوهای خوب برات دارم!قلب قلب...

    ن واقعا ب تو چه؟
    رسانه متخصصان و اهل قلم ب تو چه؟
    جالب بود
    شاد زی
    پاسخ:
    والا!به خدا...یکی نیست بیرونم کنه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">