میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

مسواک نکردم امشب!

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ب.ظ
امروز رفتم برای خودم گل بخرم،پسندم نشد،شیرینی خریدم،ب انتخاب فروشندهه!:-)
نمیدونم هنوز با خودم قهرم انگار...:-(
  • دختر خوب

نظرات  (۲)

  • شیکسون (^_^)
  • کار خوبی میکنی؟ :/
    پاسخ:
    خب آخه...
    باید با کفشای من راه بری...
  • شیکسون (^_^)
  • نه منظورم این بود که خوب میکنی با خودت قهر میکنی، چون منم باهات قهرم چون کامنتامو میخوردی، شکمووو :))
    (اون علامت سوالو نمیدونم کی گذاشتم آخر کامنتم :دی )

    (اون پست انتقادیتم اصلا به خودم نگرفتما، به من چه خخخخ)
    پاسخ:
    :))))))))))


    :))))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">