میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

اب درمیاره چیکار کنه؟!

پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۵ ق.ظ

شله زرد آب درمیاره که چی بشه؟!

میخواد عزیز کی بشه؟!



+الان که فکر میکنم یکم فحواش غیر اخلاقی شد!:|

  • دختر خوب

نظرات  (۴)

بی معرفت!نباید یه ندایی بدی اومدی اینجا؟من باید بیام پیدات کنم؟
پاسخ:
سلااااااااااااااااام!
خوبی!بابا من نورسیده ام...هنوز زیاد وارد نیستم!بذا عرقم خشک شه!
دم شما گرم عجقم!فدای لنگای سفیدت بشم...راستی بگم این داستانه تهش بد تموم شدا!همون دختره موبلنده!هی خوندم هی خوندم تهشو دوست نداشتم....
والا...فقط میخواد حرص مارو دربیاره
پاسخ:
والا!
شایدم گریه اش میگیره...
پاسخ:
:(
تا حالا اینجوری بهش نگاه نکرده بودم!
خلاصه من شله زرد!
چرا دوست نداشتی گل اندام جان؟
پاسخ:
خوش اندامی از خودتونه:)
خو دوست نداشتم!
نمیدونم شاید اگه نتیجه گیری رو میذاشتی به عهده خودمون بهتر بود...
به من چه اصن!داستانه خودته صلاحشه بهتر میدونی!کسی ایراد گرفت بزن له و پهش کن!
البته الان ما یه درس عمومی داریم چه چیزا که در مورد نقد نمیگه!:)



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">