میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

خدا مرگم

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۲۲ ب.ظ
با این پست زدنم...
از عصری هم خندم گرفته هم خجالتم:-D

اصن شعر اونجاش ک میگه:"....ایییین مسئله ای نیست!"خ خ خ
  • دختر خوب

نظرات  (۱)

اصولا هر چقدر به سانسور علاقه ای ندارید همون قدر هم به طولانی نوشتن میلی ندارید :)
پاسخ:
خخخخ!
3 بار خوندم نفهمیدم چی میگی...خخخ!
خب اقا من با پیام دارم اپدیت میکنم!خو خرجم میره بالا!

الان باز خوندم و یه چیز جدید هم فهمیدم!o.0

مسئله اینجاس که حرف من که نبوده که اقا...خب م گنام!
دختر به این خوبی...ماهی...!حرف زشت بزنه!:×
فلفل بریزم دهنم؟؟؟؟


من الان از فاز ناله به در شدم...!
خوبه که دارم طنز مینویسم که...!
در مورد طولانی نوشتن حرف بسیار است...
شاید پستی شد تو کانالم...!:)

سپاس بابت حضورت!
ممنون که هستی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">