میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میروم به جهنم!

يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۰ ب.ظ

میگویم چهار روز این هفته تعطیل است بیاید دست به دست هم کارتان را تمام میکنیم...

میگویند دوروز که عذارای است و مگر میشود نرفت!

مگر میشود کاروان را ندید مگر میشود تعزیه نرفت مگر میشود هیئت نرفت مگر میشود...


بروید به جهنم...!

من را بگو که فکر میکردم شیرخوارگان نرفته اند....!

من را بگو یا این ها را با این معنی جمعشان!

من را و این جلز و ولزم را...!



  • دختر خوب

نظرات  (۱)

ببخشید من متوجه جملاتتان نشدم فعلهای نوشته شده یه جوری؟کدوم طرفی هستی؟
پاسخ:
:)
برای من سامون گرفتن کارشون مهم بود برای اونا عذاداری...و خب کارشون مهمتر بود از نظر من!
اونا رفتن عذاداری و کارشون موند برای من...!!!

من میگم اینا عذا داری نیست...!
اینا همش...:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">