میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

یه روز یه مرد ماهی گیر...

پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۴۷ ب.ظ

جابجا شد،خیلی دست خورد بهش !آسان باز شو نبود ولی ناخنک زیاد خورد!
حالا یه گوشت فاسد تو یه قوطی فلزی! یه چهارچوب محکم دوار برای حریم شخصی!
هر چیزی یه تاریخ انقضایی داره!
هستم ولی تموم شدم...زنده ام ولی دارم تو قوطی خودم نفس میکشم!
شما اصن بیا فکر کن یه مروارید تو یه صدف ته دریا...
چه فرقی میکنه وقتی مثه یه قوطی کنسروی تو ردیف سوم قفسه ی آخر سالن نموری که مهتابی روت پت پت میکنه و گاهی یکی با کفشای پاشنه بلند دم گوشت تاق تاق؟!
مگه چی میخوام از شماها؟

من استخونم تو گلوی خودم گیر کرده...
میفهمی:"قدر این مرتبه نشناخته ای یعنی چه؟!"
تلخ شدم!
بعضی وقتا  اون چیزی نیستیم که بقیه فکر میکنن و شاید بقیه چیزی نیستند که ما فکر میکنیم!
بابت این سالها ببخشیدم!
عزت زیاد....

+تقدیم به (اشک در چشمهایش جمع میشود....)

+یه نشونی از خودتون بذارید که ده سال دیگه هم بشه باهاش پیداتون کرد....و گرنه....خدا حافظ و همراهتون!:)


رفتم:|

ولی برمیگردم...شاید بعد از سالها!تمت....

  • دختر خوب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">