میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

بعدش چه میشود یعنی؟!

پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱ ق.ظ

میدانی رفیق
میدانی حس چه کسی را دارم؟!
حس ب.ز. ی جان!
میترسم بیایم،نتوانم بروم...یعنی نگذارید که بروم...یعنی متهمم کنید به ماندن،یعنی خط به خط پستهای نوشته و ننوشته ام را مصادره کنید،یعنی بنشینید و سر هر محفلی از من بگویید،با ان مانتوی آبیم!
بعد من بیایم و بگویم که خب آره!باشه اینم قبول دارم اینم من نوشتم، ولی من همون فلانی بودم ها...
بعد شما بگویید گذشته ها...  هه...  گذشت دیگر...روزگار ناخوشیمان تمام شد!حالا هفت خط *شده ایم و تو باید به جرم امدنت زنجیر شوی(اصلن کجا بودی عزیز دل،کجا بودی خوشگل خوش اندام که دلمان برایت سخت تنگ است)، ما می اییم ملاقاتی،زیپ دهانمان را میکشیم که مبادا حقی ناحق شود.برایت وکیل میگیریم اصلن...از آن وکیل های خوب!چه میدانم برایم انقدر دادگاه میگذارید من حاضر میشوم و شما حاضر نمیشوید(چقدر این جمله درد دارد!)...برایم ای حکم صادر کنید و آی اجرا کنید...
برایم....
برایم سیب بچینید...که میخواهم مرا بیرون کنند از هر چه میدانی....

*قبلن با یکی دو جرعه مست میشدیم اما فالمجلس هفت خط را میرویم بالا ککمان هم نمیگزد...

+باز خوب است بلاگفا نبودم...به سیم آخر میزدم اینبار...

  • دختر خوب

نظرات  (۲)

اعصاب نداریا خواهر!میخوای شوهرت بدیم به ب.ز؟هم پولداره هم معروف!
پاسخ:
پناه بر خدا....
شما یه پستی زده بودی ها...یادت اومد...اره...
نیم خوام...من شوهر خودما میخوام!
اصن این پست دخلش به شوهر چیه!
شیطونه میگه شروع کنم به شوهر نویسی ها!:)
بلی بلی ما خواهان افتتاح شوهر نویسی در وب تازه تاسیست هستیم:)
 آخه دیدم خیلی برات مهمه گفتم دوست داری ردت کنیم بری تا بوی ترشیت به وب جدید هم نرسیده!!!:)))))
پاسخ:
پس کرم از خودته!شوهر دوست داری بچه؟!بزنم لهت کنم!
تو هم سن بچه خواهرمی...زشته!دختر باس سرسنگین باشه جانم!
اقا رسیده!رسیده!:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">