میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

نوزاد...

جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۴ ب.ظ

نو که اومد به بازار...

کهنه میشه دل آزار...


+حس نوزادی رو دارم که دلش نمیخواد از یه محیط به یه محیط دیگه بره...نمیتونم گریه کنم...

پس مجبورم و سعی میکنم از مساحتی به مساحت دیگه ای برم...:)

+خب این شعر ربطش به بی ربطیشه...فکر میکنم از درکش عاجز باشید...:|

اینجا دو تا قضیه هست که این شعر در موردش صدق میکنه!یکیش رو میگم...

این برمیگرده به پی نوشت اول...:)

اگه فلش میزدم الان یه چیز افتضاحی از اب درمیومد...

صبور باشید...

بلاگفا دل اذردم کرده!دلم نمیخواد برگردم بهش...حتا یکی دو هفته ی دیگه....

از طرفی ( :| )در مورد دلیل دوم صادقه!




  • دختر خوب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">