میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

چه ماه مبارکیه این ماه دیگه!

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲ ق.ظ

وعده های غذایی نه تنها کم نشدن!بلکه بیشترم شدن!



+سلام!ممنونم دوستان خوب و ناز و مهربون و فلان!

چقد دلم میخواد برم چند جا نظر بذارم!ساعتو ببینید!بعد 4،5 روز الان وقت کردم بیام!

یه آهنگی هست که میگه عمه که بشی ساده و خوبی!بعله همچین عمه ی مفلوک نامیده چی شدم!

+هنوز چند تا امتحان دارم!با کلی گرفتاری دیگه!تازه اول تابستون و گرفتاری و کارای نکرده و عقب موندس!

+خره بچا شارز پولی ندارم نمیتونم پست بذارم!(دوست پسرم که نداریم دلش بسوزه برام)

+آچرا تلگرام ننصبیدید!یا چرا ایدی نذاشتید!فقط یه ایدی هست اونم باز نمیشه!نمدونم چرا!

حالا فعلن ناز نکنید  قددونا برم بیاید ا برید کو یه برنامایی دارم!



+در ضمن از همین تریبون اعلام میکنم:قصدشو پیدا کردم!:)

من برم یکم چیز بخورم بخوابم!شب بخیر!

  • دختر خوب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">