میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

اندر احوالات حال مشنگمان

چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ق.ظ
آی زنیکه!چققد نادونی؟!
اومدی مولودی یا ک چش چرونی؟

+بیاین برا سلامتی همه ی مریضای منظور دعا کنیم!
شب بخیر

+آقا امیر ممنون که نظر میذارین!ولی من نمیتونم تایید کنم!میره تو هرزنامه!
هنوز اینجا دستم نیمده!امروز رفتم یه جا همه ی  نظرای یه شخصو اورد!هر چی گشتم نتونستم باز بیارمش:دی!
  • دختر خوب

نظرات  (۵)

  • پری بانو
  • :|

    پاسخ:
    :)
  • وجوج جیم
  • چیه؟دوباره خواستگار پیدا شده؟
    پاسخ:
    داره میشه!:)

  • کدخدا (م.م.ز)
  • سلام
    خخخخخخخ
    پاسخ:
    سلاممم
    خخخخخ؟باشه!
  • صآب خونـِ
  • اگه دوس داشتی ما رو دنبال کن :)
    + خُدا شفاشون بده
    پاسخ:
    دوس دارم:)
    ممنون!
    نظرات وبلاگ ها رو که میخونم
    حوصلم رو سر می بره که طرف یه نظر داده و التماس داره میکنه که بری از وبلاگش بازدید کنی
    اصلا به نظرم شاید دقت زیادی هم به مطلب نکنه فقط دنبال بازدید کننده میگرده و بس
    تعریف از خود نباشه باید بگم نه وبلاگی دارم و نه چیزی
    اگه چیزی هم جایی مینویسم از روی علاقه هستش
    گرچه نویسنده وبلاگ هم نسیه مینویسه
    ولی این رو هم میزاریم به حساب اینکه شاید بعضی وقتا با گوشی روی وبلاگ مدیریت میکنه

    پاسخ:
    کاملن درسته!
    مخصوصن خط اخر!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">