میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

وای بحالم حالت حالمان

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ق.ظ
نماینده ی جدید مردم نجف آباد در مجلس ب طور مستقیم بر نتایج 4امتحان پایان ترم بنده اثر دارد،همانا!
+تبصره دارد!
+دیوار مهربانی،دیوار مسجد چارسوق!
+بالاخره کسی لایک کرد،دمش گرم!
  • دختر خوب

نظرات  (۴)

  • پری بانو
  • نجف آباد اصفهان؟؟

    به همه میگن خره :)) 
    مادرم نجف آبادیه :) 
    پاسخ:
    بعله!
    همه ی همه  که نه!ولی به شما میگم خره!:دی

    اشنام که دراومدیم!
    به مامان سلام برسونید!:)
    اینجا کجاست؟
    سفر کردی؟
    چرا شکلک نداره
    حداقل پرشین کوچ میکردی دختر
    پاسخ:
    سلام خوش آمدین!
    اینجا بیان است!
    نه یکی از بچه ها گذاشته بود!
    خواستم ازش بپرسم اما نشد!
    شکلک چی نیس!متنو دریاب!:)))


  • وجوج جیم
  • آخ دیدیش توهم؟من یه لحظه شکه شدم!
    نجف آبادی و دیوار مهربانی؟همانا!
    پاسخ:
    من همون روز بارونی دیدم!پنج شنبه اون هفته!دیدم یه اقایی داره رو لباسا پلاستیک میکشه!
    گفتم دست فرش اینجا؟!نداشتیم!
    یکمی دیگه نگاه کردم فهمیدم!
    خواستم شالمو آویزون کنم ولی هوا سرد بود!
    منصرف شدم و به دوییدنم ادامه دادم!
    :(

  • وجوج جیم
  • منم همون پنجشنبه بارونی دیدم...اون اقاهه رو هم دیدم.من و ندیدی؟یه دختر مدفون شده زیر پالتو و شال و کلاه که میخواست بره از اونجا یه شال گردن دیگه هم بر داره.ولی از ترس ابروریزی به دویدنش ادامه میده
    پاسخ:
    عه! پ چطور تورو ندیدم!
    خخخ!
    شایدم دیدمت!نمدونم!
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">