میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میدمشون دا عش!

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ق.ظ
این دخترایی ک میگن لاک حالمونو خوب میکنه،حقا ک شکر خوردن،ی آبم روش!
:|
  • دختر خوب

نظرات  (۶)

سلام صبح زیبای جمعتون بخیر:)

بدشون به داعش
پاسخ:
سلام!ممنون!
الان نیمه شب سه شنبه است!:|

باشه!همه رو به خط کن!میبرم شخصن تحویل میدم!
دختر بی لاک مثل نان بدون پنیر و انگور است .
پاسخ:
واقعن!:)چه استدلال جالبی؟!
حالا چرا انگور و پنیر؟!یعنی سفید بنفش؟!
چرا مثلن نون و عسل نه؟!
چرا نون و مربای آلبالو یا هویج نه؟!


آخه ما که لاک میزنیم توفیری تو حالمون نمیکنه!حتا چیزی نداریم که در موردش بنویسیم!
مثلن:

حتی اگر همین دیروز موهایت را روشن کرده باشی 

و وزنه بگوید از وزن بودنت یک کیلو کمتر شده ای 

حتی اگر خیابان ها را با لبخند گز کنی و سرما به هیچ

روشی زیر پوستت نرود و یا حتی اگر تو باشی و 

غرورت و لاک طلایی ملایم ات ... 


باز هم رازیست ... میان تو ! ... هدفون ... و شاید خدا !!


خب الان ماذا فاز؟!


  • وجوج جیم
  •  نمیدونم چرا نمیتونم درکشون کنم...حالا باز شکلات و اینا رو بگی یه چیزی!آخه لاک؟نه واقعا لاک؟
    پاسخ:
    لایک لایک....

    وجوج میخوام یه چیزی بهت بگم نمیتونم!:)
  • پری بانو
  • کاملا موافقم :))
    من میزنم تا مچ دستم رنگی میشه :)) 
    پاسخ:
    هه!
    خب چه کاریه دختر؟!
    لابد روشم کلی طرح میزنی؟!هوم!

    اتاقت خوشگل شده!

    بخدا من شکر نخوردم:)))
    منو نده به داعش:)))
    من حالم با لاک خوب میشه خو>.<
    پاسخ:
    شما یه مورد استثنایی!میدمت طالبان؟!خوبه!:)))

    خو چرا حال من خوب نشد؟!
    هر چی هم مدل دادم و رنگ عوض کردم حالم خوب نشد!چراااا خو؟!:(
  • وجوج جیم
  • بگو...بگو....با من حرف بزن
    راحت باش
    پاسخ:
    نیمدونم!
    نیمتونم!
    نیمشد!
    سختمه!
    چوم!
    اصی چوم چم هس!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">