میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

به زودی حذف خواهد شد!

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۰۷ ب.ظ

سلام!خوبین؟!

گل از گلم میشکفه وقتی اسمتونو میبینم!

ادرس نه!کسی بهم آدرس نداده!تلگرام بود یا اینیستا؟!

من که ندارم بهرحال فرقی برام نداره!


پست 13؟!یعنی چی؟!مال من یا خودتون؟!

ادرس دست من نیست!میره تو هرزنامه و بعد پاک میشه!باید ببینم میتونم لینک کنم یا نه؟!

ممنون!



  • دختر خوب

نظرات  (۲)

چی شده؟
پاسخ:
هیچی...
من یه انتقادی داشتم
این شعری که سمت چپ صفحه نوشتی هر دفعه که چشمم بهش میخوره من رو یاد مهران مدیری توی برره میندهزه که میگفت
ها این که الان گفتی یعنی چه
پاسخ:
شما که همه پستامو خوندی باید بدونی که این فال نوروز 95 منه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">