میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

یادم نیست کجا دقیقن

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ق.ظ
ولی میگفت گاهی از بیرون خونه تونو ببینید،درسبزکمرنگ یازنگ شکسته یادرخت بیدو...ی خونتون رو...

نشستم پستامو خوندم،انگاری عاشق باشما!خخخ!
درست ترش اینه ک میخوام عاشق بشم!دوست بدارم!
همش معشوق بودم،همش دوست داشته شدم!
میخوام حتا ی نامه بنویسم،منتظر باشید!

-حاجیرضایی:درد باعث میشه آدم پی درمون بره!
  • دختر خوب

نظرات  (۴)

شایدم پی دووا
پاسخ:

چ قشنگ...شایدم دعا....


راستی ممنون که نمیذاری بره تو هرزنامه ها....:)

قبول داری کلا هیچیت مث آدم نیست؟
ببخشد البته! خخخخ
پاسخ:

خخخ!خوشحالم که بالاخره یکی فهمید دارم بهتون چی میفهمونم!

حالا دقیقن از کجای کلامم پی به این موضوع بردین!

وای یعنی ترکیدم از خنده!:)

عاشق بودن رو عشقه
پاسخ:

دارم کم کم فکر میکنم دارید مسخرم میکنید...


مث آدم نیست دیگه هیچیت!
کلا معلومه :/
یه ذره دقت میخواد خخخ
پاسخ:
:دی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">