میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

نامه ای ب فلانی

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ق.ظ
میدانی حالاک فکر میکنم ک قراراست ازفرداروزهاکمتراز انگشتان دستم باشدتاعید،ازحالاک سبزگندم انداخته ام،ازحالاک فکرکردم لاک زرشکی میخواهم،ازحالاک مانتوکرم بلنده راتوی تنم تصورکرده ام،ازحالامیترسم!سرت رادردنیاورم ازاینکه فکرکنم میخواهم بانوباشم گریزانم!میفهمی!میترسم،میترسم...
اسفند94بمان کوفتی!باهمه ی مرتیکههاوزنیکههایت،بمان!

ترس بودن درعین نبودن رادارم!چرابتم کردید؟چرا؟بزنم بچاک؟بگذارم حرفت را حضورن بزنی؟چ کنم!چ کنم باسنگینی نگاههاوسرها؟تو بگو!
  • دختر خوب

نظرات  (۴)

مانتوی کرم و لاک زرشکی داری بعد نمیخوای اسفند تموم شه؟یا خل شدی یا عاشق:)
پاسخ:
ندارم...میخواستم داشته باشم...
خل شدم که عاشق نمیشم...دردم اینه...
ایشالا خیره
پاسخ:
فعلن که شرش دامنمو گرفته!!
  • محمد علمدار
  • :0
    چیطو شدس؟؟
    نه خدا وکیل پ چ همچین؟
    na khoda veil pa che hamchin?
    پاسخ:
    دلم گرفته....یه بغل ارزو دارم....

    دیگه حالا...
    :|
    ان شا الله آرزوتون بر آورده بشه
    در ضمن با این لحن صحبتتون آدم جرات نمی کنه فکر کنه
    پاسخ:
    ممنون!
    چه لحن بابا...شما راحت باشید...این پست قضیه داشت!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">