میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

آقای قاضی چند ماه بود نفقه نمیداد...

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶ ق.ظ

+چرا کشتیش!

-آقای قاضی نفقه نمیداد!

+مگه  چقدر بود به ماه؟!

-به خدا ده تا تک تومن!یه پیام میداد حالمو میپرسید!


+هشدار که آرامش ما را نخراشی!

+تا حالا این موقع شب با پی سی پست نذاشته بودم!

84+ نظر منتظر تایید!

حال ندارم تایید کنم!

+بفرمایید کمپوت سیب مامان پز....

+آقای قاضی چند ماه بود نفقه نمیداد...:(

+رفتم بلاگفا به یاد قدیم جگرم خون شد...

چقدر با معرفت بودن...

تا بهمن 95 هم کامنت بود...

هعی...

+دنبال یه نشون واسه حلالیتم!همون مریدی که شاعر بود...!

+دلم گرفته ای دوست هوای گریه با من!

+باید فردا پارت اول پایان ناممو بدم!تا صبح بیدارم...!

  • دختر خوب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">