میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

زنگ خراست!

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹ ق.ظ
زنگ تلفن،درخونه،صدا،ساز ناکوک،آهن،دل خر است!
زنگ خر است!
  • دختر خوب

نظرات  (۵)

  • نوید شریفی
  • زنگ خوب است 
    پاسخ:
    خر است خر...
    با من بحث نکن...

    سر درد بعد زنگ کشیدی؟!
  • شاید فردایی نباشد...
  • عجب... :|
    پاسخ:
    :)
    زنگ خر است...
  • نوید شریفی
  • اخ سر درد
    من تسلیم
    زنگ خر است
    پاسخ:
    هورا....!
    زنگ خر است...!
    :دی
  • شاید فردایی نباشد...
  • فقط آلارم صبح :| خر است...

    پدر در می آورد تا آدم رو بیدار کنه :)
    پاسخ:
    اوهوم..!
    اونم زنگه دیگه...!

    خلاصه خر است...
    همشون خرند...!
  • نوید شریفی
  • الارم گوشی خیلی خیلی خر است
    دقیقا قبل از اینکه گوشی صداش در بیاد من بالاسرشم 
    اصلا نمی زاره تا صبح بخوابم
    پاسخ:
    خب آلارم نذار برادر....خخخخخ!
    چقدر سختش میکنی...
    من هر روز گذاشتم به جز 5 شنبه جمعه ها...اونم ساعت 8!
    تازه پامیشم خاموشش میکنم دوباره میخوابم..!

    زندگی زیباست...!

    :))))))))))


    وای ماه رمضون...نچ نچ نچ....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">