میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

اونام پایه!

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۰ ب.ظ

به بچا میگم بیاین دابسمش پر کنیم!

فک کن من!

بعد شعر دختری بودم به کنج خونه!آب می آوردم من از رودخونه!

آرزو داشتم.....آرزو داشتم نذارید بگم!:)


بی تربیت!بذا پر کنم بعد بخند...:دی

  • دختر خوب

نظرات  (۱)

آرزو داشته....داشته دیگه نداره:)
پاسخ:
بعله!از اون لحاظ!

این تاس من خره!یهو دیدی زدیم دستی دستی آرزو دار کردیم خودمونا!

برا شروع شوهر نویسی:بذار شعرو اصلاح کنم:دی
آرزو دارم که شوهر کنم....خخخخخ!
یه لبخند گشادیم رو لبمه!وای خدا!منا!خخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">