میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

آی دندونم

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۳۰ ب.ظ
میگم من ک نخ میکشم برات،مسواک و فلوارید میزنم برات،میخوای بذاری بری؟
میگه من نه ولی اون دندون لقو بکش بنداز دور!
  • دختر خوب

نظرات  (۲)

سلام 
آب از سر من گذشته الان ارتودنسی هستم هفت ماه جراحی فک کردم 
از این بدتر هیچی نیست 
پاسخ:
آخی...
ولی خب خوشگل میشی..^_^
می ارزه...!

  • شاید فردایی نباشد...
  • الان دندونتون درد میکنه یا نه؟!

    اگه درد میکنه خدا بد نده ان شاالله زود زود خوب بشه :)
    پاسخ:
    الان نه دیگه:)))

    خوبه الان...ممنون بابت دعا...!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">