میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

بایدبنویسم!

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۴۶ ق.ظ
یکی ازحسرتهام کنکورارشدخواهدبود!برای همیشه!
وقتی خودت رودرجایی،باکسی،درزمانی،باچیزی(و...)تصورمیکنی اگر تصمیمت عوض شد،کلی حسرت رو دلت میذاری!شاید اولش ب روت نیاری ولی آخرش دمارتو درمیاره!
  • دختر خوب

نظرات  (۵)

  • قالب بلاگ رضا
  • بله
    پاسخ:
    :)
    سلام 

    مرسی بابت وبلاگ زیباتون 
    دوست داشتی با هم تبادل کنیم بهم خبر بده 
    پاسخ:
    :)
  • شاید فردایی نباشد...
  • چرا حسرت.... چرا باهاش نمیجنگین و بدستش نمیبیارین؟؟!

    از کلمه ای کاش متنفرم :|
    پاسخ:
    یه لحظه خریت یک سال  شاید یک عمر پشیمانی...
    البته دلم میخواست حداقل کنکورشو میدادم...با ودم لج کرددم...حالام حرص خودمه که دراومده...
    و گرنه همه دوست دارن قد من زود زود به هر چی میخوان برسن...!
    خیلی خوب بودم سالای نوجوونی تا الانم رو...خیلی خوب...:)
    من امسال ارشد دادم
    نخونده، الکی
    وقتی از سر جلسه اومدم بیرون
    متوجه شدم که من آدم ارشد خوندن و ارشد دادن نیستم
    حداقل اینکه آدم درس خوندن واسه دولتی آوردن نیستم
    رشتت چی بود؟!

    پاسخ:
    عه...
    خب میگفتیی...
    انقد من تو کانالم جزو وز کردم...
    یی نیومد منو از تردید دربیاره...

    همه گفتن راحت بوده..
    همه ها...

    ولی اگه میخوندم درست و حسابی میخوندم...

    ریاضی...:p
    ولی برای من کنکورمهم نیست
    برای من این مهمه که هرکس نبایدتوزندگی فکریم بره وبیاد
    پاسخ:
    :)
    اینم نظریه:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">