میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

وقتی صفر تمام میشود!

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۸ ب.ظ
ایشان در حالی که اشک در چشمهایشان غوطه میخورد با اشاره به اینکه فردا اول ربیع است فرمود تو را به خدا ریشتان را بزنید،امام هم به این کارها راضی نیست...



+هر چی سعی کردم بیام تو میگفت اجازه ی دسترسی ندارید...فکر کردم فروختنمون نامردا!
اینجا اصن یکی از منو هاش "گونی کن بنداز تو صندوق" داره!
بعد با مشقت فراوان اومد دیدم نظر خصوصی هم دارم!یعنی اول بود بعد نبود!هر چی گشتم نبود!
بعد دیدم بعضیا خودکار میرن هرزنامه!نگاه آدرسا که کردم فهمیدم چی شد!
خلاصه نکنید همچینن!خصوصی نفرستین!
خب ما آماتوریم!چیکار کونم خو؟!نخند!خاطره میشه اینا!
+دیگه اینکه به یه سری وبلاگای بیان دسترسی ندارم!نمیدونم چشه!:(
آخه سهیلام هست خب!نیمیدونم چشه!



 

  • دختر خوب

نظرات  (۳)

سلام 
دختر خوب خصوصیئ من فرستادم اخرش بدستت رسید یا نه؟
خوندیش یا نه؟:)
پاسخ:
سلام!
خب نکن بچه!
نه نخوندم!یعنی بلد نبودم از کجا باید بیارمش بخونمش!
:)
خب بفرستین دوباره!
هی هی هی چی گفتی؟
پسش بگیر لطفا حرفتو لی لی جان
پاسخ:
هاه؟!o.0
ماذا فاز؟!
میگما این نظرای قبلی هر پست رو من یه بار از همین منو ها آوردم!حالا نمیدونم چجوری باید آوردش!بلدی؟!
اینجوری نیگا نکن خب!خب من اینجا ندید بدیم!هنوز راه نیفتادم!
:)


ای کلک اینجا کجاس؟
امدم لینکت کنم دیدم عه!اون توش ساعد داشت !وا!
الان چیکار کنم!جفتشو لینک کنم؟!:)

واقعا با خودت چی فک کردی؟مثلا من زن موسس بیانم؟من از تو بدترم...بلاگفام میرفتم پایین خودم هلش میدادم...خلاصش اینکه من از  تو بدترم خواهر

چی کجاست؟ساعدم نه سعید...سعیددخت!
روشن بگو...منظورتو نمیفهمم!
پاسخ:
خخخ!دوس داری شوهر کنیا!به خدا!خخخخ
حالا هیچی نگو...یابو اب بده!مثلن ما بلدیم...:)

ماچهارتا!خوانواده ی سی هاش چهار!
مال خودته؟!
اقا لینک کنم؟!بلاگفاتو چی؟!


من تازه دارم میفهمم بلاگ چی به کجاش هست!
فعلن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">