میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

سامانی جسته ام که مپرس!

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۱۵ ب.ظ

شیخ را گفتند این نابسامانی  از کجا به شما رسید؟

شیخ گفت ترک بلاد خویش کردمی و به آمال رخت بربستم و راهی شدم تا با  مردمان دیگر عجین شوم!چندی گذشت و مقصدی نیافتم و توبه کردم و قصد وطن کردم و بازگشتم!رنگ و روغنی کردمو زی از سر گرفتم ! از کدخدا و  جفایش به مردم مکدر شدم و دم برنیاوردم تا باز  ستم پیشه کرد...

بلاد بلاگفا را سروری درست درمان نبودی و مطالبم به فنا دادندی...هر چند مواهب بسیاری داشتی!

از بلاگ اسکای و پرشین بلاگ و دیگر  مواطین  هر یک توشه ای برچیدم و خود را به بلاگ رساندم

و سراغ خانه ی کدخدایش گرفتم،امید که آبش به تنم بسازد و از کیسه اش چرک ام درآیدو  شوخ از سر باز کنم و با خیالی اسوده عمری اینجا بسایم!

و سرور ما به سرور اینجاست!همانا دو سرور به از یک سرور!

در این بی امکاناتی سر و سور ی از جانب من شما را نیست!

و دوستان گزیده و همرهان  مورد اطمینان را در این سرا  سرایی است!

و به زودی کوچ کرده و ییلاق قشلاق میکنم !

ببخشید و ببخشایید بر من!

 

و شاعر میفرماید : پستم را سرسری مَیخوان ای  اوستاد پست خوانی

که من در بلاگفای خودمون سری داشتم او سامانی...

 

 

 

  • دختر خوب

نظرات  (۶)

  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
  • با تبادل لینک موافقی
    پاسخ:
    لینک نه!فهرست دنبال کنندگان!
    چون مجبور میشم خیلیا رو لینک کنم...
    سلام
    خیلی خوشم اومده از این ادبیاتی که داری
    نوشته هات رو قشنگ نوشتی
    همین روزاست که میبینی بلاگفا از دستت شکایت کرده و ادعا حیثیت کرده
    خخخخخخخ
    فایل صوتی با این ادبیات نداری بزاری؟


    پاسخ:
    سلام!
    ممنونم!
    نه!متاسفانه!حتا تو فکرشم نیستم!

  • محمدرضا عرفی
  • من شمارا دنبال کردم شما هم دنبالم کنید ادرس http://mehrabanbash.blog.ir
    پاسخ:
    چشم!
    ولی دنبال کردن مهم نیست مرید بودن مهم است!



    رسمن مسخره کردی؟اومدم نبودی....راسشو بگو با کی کجا رفته بودی:(
    سلام وب بسیار پر محتوایی داری و انشالله همچنان هم با قدرت ادامه بدین یکی از دنباله کننده هاتما زیرش نزنی که ناراحت میشم
    یک سر هم به وبلاگ من بزنن و نظرتو رو دربارش بگو مرسی
    راستی اگه خواستی تبادل لینک یا بنر هم می کنم
    موفق و پیروز باشین
    پاسخ:
    سلام...
    من (مادمازلی که دامنش را میگیرد بالا و تشکر میکند و سرش را میاورد بالا و دامنش را ول میکند...)
  • میلاد امینی
  • سلام دوست گرامی؛
    از شما دعوت میکنم تا بلاگ بنده را مشاهده و در صورت تمایل شما نیز آنرا دنبال نمایید.
    با تشکر و آرزوی موفقیت
    پاسخ:
    سلام...
    چشم...
    خداحافظ...
  • گریزان هستم
  • سلام
    چه ادبیات جالبی،موفق باشید
    پاسخ:
    :)))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">