میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

دلم کتاب خوب میخواد...

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۰۷:۴۸ ب.ظ

وجوج دلبندم، عکاس باشی عزیزم، نیمای قشنگم اومدم بنویسما

بعد دیدم غمم گین بوده این چند وقت!
بدونین زندگی در جریانه، زرت و زورت جشن میگیریم، پفیلا میپاشیم سر هم ، کاکتوس بهم هدیه میدیم ، بلند بلند میخندیم، دست رسمی میدیم، یه روزایی قهر میکنیم، هی قرار دور دور میذاریم، تو بغل هم های های اشک میریزیم، قلبمون درد میگیره از استرس و ترس...میریم نوار بگیریم همو میبینیم... میریم کوه داد میزنیم، میریم باغ املت میزنیم با پیاز ، میریم افتاب میگیریم، یهو میپریم همو بغل میکنیم، سر به سر هم میذاریم، دور هم خوشیم ...

سرم تو لاک خودمه...حالم با خودم خوبه...دلم برا قبلنام تنگ شده...آیندمو دارم میسازم...

میدوم و میدوم و میدونم که میرسم...

دنبال یه ایده ام...برا خودم که روش سرمایه گذاری کنم...

+آهنگ برام بذارین...کتاب...پاتکست یا هر چی که حالتون رو خوب میکنه...

+این نوشته حاوی قسمتهایی بود که حذف شد...مرسی که فکر میکنین تمام قصه همین بود! :)))

+ایده ای چیزی؟!

 

 

 

  • دختر خوب

نظرات  (۲)

http://dl.rozmusic.com/Music/1396/03/20/Dang%20Show%20-%20Akhare%20Ghesse%20(128).mp3

فکر می‌کنم این موسیقی برای توصیف حالمون خوب باشه. 

این آخرین قصه‌ی ما نیست. یعنی می‌دونی؟ امیدوارم اینطوری باشه

پاسخ:
:)))
دارم میدانلودم و تویی که هر چی میفرستی  میگی خوبه...

سلام جلالی چطوری؟

اون پادکسته که گفتمو گوش دادی یا نه؟

اگه گوش ندادی از دستت رفته خخخخ:)

و اینکه من صبحا که با عیال باغ میریم براش یه تخم گوجه درست میکنم دستاشم میخوره

میدونی تخم گوجه رو پیاز شیرین میکنه من تند و ترش دوست دارم :)

البته ترشیش ماله خود گوجه باشه بهتره :))

اگه کم بود یکم اب لیمو میزنم

و اینکه دنبال اینده نباش که حالتو از دست میدی

از قدیم میگند نقدو ول نکن نسیه رو بچسب

خخخخخ

و اینکه حالا یوقت بیا بریم باغ برات تخم گوجه بپزم البته بدون عیال :))))

خیلی روم تعصب داره خخخخخ

نمیدونی همینم که در مغازه با خانما حرف میزنم عصبیش میکنه چه برسه باشون چت کنم و بیرونم برم خخخخخخخ

البته از اون همه تو سایت کسی دیگه غیر تو نیست میدونی همه پریدن خخخخ

البته تو هم هنوز معلوم نیست پریده باشی یا نه خخخخخخ

خوشت باشه هرجا هستی و هرچه میکنی

اگه هنوز مجرد بودم به زور میبردمت باغ یه تخم گوجه میدادمت بخوری تا بفهمی مزه تخم گوجه باید چطوری باشه خخخ

ولی الان اوضاع فرق کرده زوری نمیشه :))))

و اینکه مراقب خودت باش

و دچار خود سانسوری نباش

ادم اینجا خودشو خالی نکنه کجا خالی بکنه ؟

تو باغ؟پا تخم گوجه؟ خخخخخخخخخ

من دیگه برم

راستی این پیامامو تایید کن بفهمم خوندیشون :)

بهمم سر بزن مراقب خودت باش فعلا

 

پاسخ:
قاه قاه خندیدم! میام بهت سر میزنم! :))))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">