میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

باز هم غم

شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۵:۳۶ ب.ظ

بهم گفت به شادی بپوشیش و مگه میشه  مشکی رو توی شادی پوشید...

این سومی...کاش آخری باشه...

دیگه نمیتونم!

این حجم از غم برام زیاده...

این حجم از فشار و ناراحتی...

ضعیف شدم...زیاد...

اشکم اومده دم مشکم!

خدای بعض و صدای لرزون...

من این ادم نیستم!

میگذره ولی به غم...

بارون هم شدتش رو زیادتر میکنه...

آخ از حال دلم...

 

  • دختر خوب

نظرات  (۳)

:((((

دوست دارم یبار ستاره اینجا به خوشی روشن بشه

باید ببینمت تورو.یکی از همین روزا توی یکی از همین کافه‌ها

پاسخ:
ایشالا به زودی...

 جلالی خدا خیرت بده

کشتم خودمو تا ادرس وبتو پیدا کردم :)

زندگی همینه هر امدنی رفتنی هم داره

پاسخ:
خو میپرسیدی...ماشالا همه جا هستم!
  • محمدرضا فلاح تفتی
  • خدا دوستون داره

    همتتان مستدام !

    پاسخ:
    میدونم!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">