میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

چه تاریخ شیکی

پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۵۶ ب.ظ

امروز داشتم تاریخ میزدم همه رو بی هوا زدم 8.8.98 ...یهو به خودم اومدم...عکس گرفتم ازش براش فرستادم و نوشتم مبیبینی...

نشد برم امروز و ناراحتترینم...دارم سرم رو خلوت میکنم...

باید بیشتر برای خودم وقت بذارم...

امشب به موی خرگوشی فکر کردم و چشمام ستاره شد...

واسه یه دختر 26 ساله یکم جلفه ولی خوشحالم کرد...

یهو یادم اومد فقط یه کش مو دارم و عمیقن غمگین شدم...

من الان باید تو راه میبودم و میرفتم ولی نشد و نخواستم و نرفتم...

و اوف از همسفرایی که میخوان باشن باهام و نمیخوام باهاشون باشم...

به بولو میست تو دستم نگاه میکنم و فردا و روزیی که قراره بسازم...

میگذره...خوب میشه...!

 

 

  • دختر خوب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">