میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

کارخوبه خدادرست کنه

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۳۹ ب.ظ
آرزو میکنم آرزوی کسی نباشیدامید کسی باشید،آرزومیکنم هوای زندگی کسی بارونی نشه،آرزومیکنم هوای حداقل دونفره مهمون لحظه هاتون باشه!آرزومیکنم خوش باشید!ایشالا ب پیسی نخورید!ایشالا درداتون درمون شه،ایشالاخوب باشید،همه چیوبسپارین دست خودش!دوستون دارم
  • دختر خوب

نظرات  (۴)

زیاد نبود ولی نمیدونم چرا حوصلم نکشید بخونمش...
شایدم دلم مانع شد، نمی دونم :)
پاسخ:
هر جور صلاح میدونی...
قصد منم کوتاه نویسیه ولی خب بعضی وقتا....
ووی خره داری میمیری؟یه نجبادی هیچوقت الکی حرقای امیدوار کننده نمیزنه
پاسخ:
ووی....
امروز چرا همچین شدید!محمد که درمیاد میگه یه نجبادی از سیاه شدن تو آفتاب نمیترسه!توام که اینو میگی....
نه وایسا مینم کی بود میگفت هر کی حرفای نا امید کننده بزنه و بنویسه دیگه وبم نیاد...هان!!
یادته در مورد ایران بحث کردیم


یه اتفاقی افتاد دلخور شدم


دنبالت میکنم
پاسخ:
سلام!
بله!مگه یادم میره!
چی شده خو...منم در جریان بذار خو...

ممنون!ولی در جریانم بذار....
خیلی دلت پره انگار
و نیز اضافه کن :
ارزو میکنم چک هایتان پول شود
اقساط عقب مونده وام جلو بیفتد
شارژ اینترنتتان برکت بیابد
و.....
پاسخ:
خخخخ
الاهی امین!:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">