میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

غیر من با هر که در پرهیز باش!

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۴۲ ق.ظ
این روزها برای خودم آستین هایم را زده ام بالا و یکی یکی خواستگارهایم را رد میکنم،بدون هیچ دلیل خاصی!

+بدون هیچ دلیل خاصی!
  • دختر خوب

نظرات  (۵)

واقعا بدون هیچ دلیل خاصی؟
یا چشم به راه کسی هستی
که اون بیاد
پاسخ:
یه روزی مامانت التماستو میکنه میگه برم فلان جا برات؟!
اون وقت میگی من زن نمیخوام!
اون وقت میشه بدون هیچ دلیل خاصی...!




چقدر بد
پاسخ:
:|
:(
پاسخ:
:|
  • رادیوبلاگیها
  • سلام
    سوژه شدین :)
    پاسخ:
    وای بهترین اتفاق دنیا...تازه چه سوزه ای...ممنونم از همتون..:)
  • محمد عندلیب
  • بدون هیچ دلیلی خاصی یا میشه انفعال، یا بی هدفی !
    نداریم اسن
    پاسخ:
    داریم اصن...!
    من این مدلیم...!یعنی مدلمه!رد کردن خواستگار ندیده و نشناخته بدون شناخت آپشناش مدلمه...!
    همه میگن نکن پشیمون میشی ولی من دلیل خاصی دارم....
    که متاسفانه شور و شعور ش....

    نمیدونم چی بگم...
    پست واضح بود بنظرم...:))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">