میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

جواب!

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۱۶ ب.ظ
بعضی وقتا کاری رو روتین انجام میدیم،مثلن آشپزی میکنیم!
ولی هستن آدمایی ک عاشق آشپزی کردنن،دنبال رسپی های مختلفن،دنبال مواد تازه و سالم،ظروف بهتر،ادویه های محشر،اونان ک حتا با مواد کم و مونده با ظروف معمولی سر چراغ بهترین غذا رو میپزن!
کلید مشکل دست خودته،تعارف ک نداریم بهرحال برای غذا خوردن نیاز آشپزی کنیم،ببین از رو عادته یا از عشق!
-حواست ب آش آشپزای دیگه هم باشه ها!خیلیا کارشون آش پختنه یا از سر بیکاری یا از سر...
-مهم خودتی،احساس خودت نسبت ب همه چی...
  • دختر خوب

نظرات  (۳)

لایک موافقم:)
پاسخ:
:)
سردترین روزای عمرمو دارم میگذرونم
به هیچکس و هیچ چیز حسی ندارم
دست از آشپزی کشیدم
هرکسی آش خودشو بپزه
آشپز که دوتا بشه، غذا یا شور میشه یا بی نمک
من میرم
که غذا از دست نره
من میرم
بخاطر آشی که ماهه
پاسخ:
تعبیر جالبی بود ولی منظورم این نبود...

:|

این روزا
حتی اخبار انگلیسی شبکه ۴ هم منو یاد گذشته میندازه
تو گذشته زندگی میکنم
با خاطرات
میدونم بده
ولی خب چه کنم
پاسخ:
صبوری....
همه چی درست میشه...!
یاد میگیری چطوری بدون اون ادامه بدی...!
فقط جسور باش...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">