میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

مجنون کاظم بهمنی شدم

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱ ق.ظ
آهسته نه،ساربان باید ک میایستاد!
-خدا بخیر بگذرونه،عصری داغ بودم یهو حرفای دلمو نوشتم!خیلی بد شد!
  • دختر خوب

نظرات  (۲)

  • احسان پروانه
  • موفق باشید
    پاسخ:
    خخخ!
    مجنون تر بشم یعنی...

  • Mohsen Farajollahi シ
  • :) قالب نو مبارک گرچه فکر کنم قبلا دیده بودم!
    یاد شعر ای ساربان آهسته ران افتادم... اولین شعری بود که به صورت تخصصی حفط کرده بودیم و اولین محفل شعر توی کلاسمون ممنون از شما ^_^
    پاسخ:
    خخخ.....میخوام عوضش کنم....
    دقیقن از ادامه ی همون اینو گفته...
    یه سرچ بزن...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">