میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

بعد پایان نامه

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ب.ظ
نیو لایف ایز لودینگ ...

خسته شدم از بس کسی نیست باهاش مشورت کنم!کسی ک منو بفهمه،ن دوستی،ن آشنایی،ن خانواده!دارم یکی یکی اتفاقای خوب زندگیمو خراب میکنم!نمیدونم کدوم الان اول بهتره!:-(
  • دختر خوب

نظرات  (۳)

  • گریزان هستم
  • ان شاءالله بهتر از امروز باشه نیو لایف
    پاسخ:
    :)))))
    ممنون!
  • 🍁 غزاله زند
  • یه دوست صمیمی،واقعا خیلی خوبه.من دارمش،خیلی شادم :) 
    امیدوارم یه دوست،از نوعِ خیلی خوب،بیفته توی دامنت 😊
    پاسخ:
    ممنونم!:))
    دوست هست ولی صمیمی در دسترس نیست!
  • عکاس باشی
  • سخت تر از اون، وقتیه که
    همش باهم الان بهتر باشه
    پاسخ:
    اره واقعن...همینطوریه الان!:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">