میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

میرسد قاصدکی...

تاس طوسی سابق!

تو را من چشم در راهم شباهنگام

سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹ ب.ظ
این ماه گور ب گور شده هم معلوم نیست کجای آسمونه،یکم نگاش کنیم دلمون باز شه!
  • دختر خوب

نظرات  (۵)

  • گریزان هستم
  • خوشا به سعادتتون که با دیدن ماه دلتون باز میشه
    به نظرم بهتره این کد امنیتی رو برای اعضای بیان غیر فعال کنید،کی حوصله داره پر کنه😒
    پاسخ:
    یه همچین ادمی هستیم ما!الان مه نصفه شده!:)
    باعشه!
    چشم!
    من دیدمش... داشت تو کوچه میدویید خخخخخ
    پاسخ:
    خخخخخخ!یعزه خندیدم!:)
  • عکاس باشی
  • فکر کنم قبلا هم گفته باشم
    ولی خب، چیزی که خوبه آدم باید بگه که خوبه
    نوشته هات خیلی خوبن
    ساده و کوتاه، ولی یه معنی عمیق پشتشون هست
    یه مفهوم
    با حوصله نوشته هاتو میخونم
    بهشون فکر میکنم
    خیلی خوبن
    پاسخ:
    :)
    خوبه!
    خوبه غر نمیزنی...!

    کاش همه با حوصله میخوندن!
    کاش مخاطب بعضی پستام منظورمو میخوندو میفهمید!

  • 🍁 غزاله زند
  • یه جورایی دغدغه‌ی منم هست :( 
    کاش بود و یه حالی عوض میکرد...
    ستاره‌ها هم خیلی قشنگن :) 
    پاسخ:
    :))))
    اسمون نجف اباد خوبه!ستاره ها پیدان...!:)
    ماه رو صبح رویت کردم!
    مخاطب بعضی پست ها...
    هست و نمیفهمه؟!
    پاسخ:
    شاید باشه...
    نمیدونم...!

    ولی وقتی هم بود نمیفهمید...!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">